Sunday, June 7, 2009

Tydzien z banki. Sen i jawa w Bangkoku.

Nie wiedzialem, ze faceci po 70-tce uprawiaja mesturbacje. David Carradine byl akrobata i dziarskim gosciem. Pewno tez byl mnichem. Facet, ktory jest gwiazdorem w Hollywood i prawie kazda dziewczyna i chlopak sa gotowi zaprzyjaznic sie z nim, spedza samotne noce w kiblu ? Jeszcze w takim miescie jak Bankgok ? Coz, roznie bywa z ludzmi. Nikt nie wierzyl w jego samobojstwo. Czwarta zona gwiazdora, Marina Anderson stwierdzila, ze byl facetem pelnym werwy i zycia. Zgadza sie, ta witalnosc zabila: Erotyczne uduszenie.



Po powrocie z Laosu mialem kilka "mocnych" snow. Musialo sie cos wydarzyc w tym tygodniu. Znachorzy i czarownicy nachodza mnie od czasu pobutu na Haiti. Ktos rzucil wowczas na mnie zaklecia. Dobrze, ze mam swoje fetysze ochronne. David nie mial, albo zapomnial zabrac ze soba do Bangkoku.
Osy na moim mangowcu zalozyly sobie ul podczas mojej nieobenosci. To byl ten zly znak ? Z osami poradzilem sobie szybko. Ul splonal.

Potem obejrzalem Terminatora 4. Maszyny nie byly takie straszne jak sie zapowiadalo. Do 2018 roku mamy troche czasu, no... do tej wojny z robotami. Maszyny jeszcze nie chodza ulicami, spoko jest. Wielu wiesci zaglade w 2012 roku. Chyba przeceniaja Majow ? Kosmici beda ladowac ? Tego nie ma w moich snach.

No i wczoraj przysnila mi sie dlugonoga modelka. Ale mily sen. Myslalem, ze to Miranda Kerr, ale wyglad miala Flavii de Oliveira. Co za roznica ? Bylo milo ;-)
Dzis modle sie za los Aung San Suu Kyi. Paskudni generalowie w Birmie chca ja zakisic na 5 lat w wiezieniu, bo miala nieproszonego goscia w domu. Juz spedzila w niewoli 13 lat. Niejaki John Yettaw z USA odwiedzil ja podczas aresztu domowego. Facet przeplynal jezioro i dostal sie do strzezonej rezydencji ?
Kazdy pretekst jest dobry, zeby nadal wiezic Suu Kyi. Moze tego plywaka wymyslila junta, tak jak Bush wymyslil Bin Ladena ? Kto wie ?

7 comments:

  1. czy: nie wiedzialem, ze faceci po 70 uprawiaja masturbacje znaczy - sa aktywni seksualnie?
    znam takiego, ktory w dopiero wieku lat 79 zdecydowal sie na "wykonczenie" prostaty, bo wczesniej zal mu bylo pozostawic partnerke w abstynencji:)
    po instrukcji, ze wlasciwie to nadal moga byc razem podjal decyzje na radioterapie

    Aung San - czy ktokolwiek ma jakikolwiek wplyw, zeby ja niezapuszkowali/ jakies petycje, podpisy?

    ReplyDelete
  2. pewnie nikt nie ma wpływu,Beata..

    co do facetów po 70 to jak widać,różne cuda mogą.

    zdecydowanie najfajniejszy sen z modelką,długonoga zresztą...mogłabym coś rzec,ale nie wiem,czy tu wolno świntuszyć:)))

    ReplyDelete
  3. tak Mijka, czekamy na dokonczenie komentarza;)

    Petycje nie pomagaja Suu Kyi, ale stala i mocna krytyka takich krajow jak USA wstrzymuje generalow od podjecia mocniejszych srodkow przeciwko najslynniejszej laureatce Pokojowej Nagrody Nobla.

    Junta w Birmie ma poparcie Chin i dzieki biznesom z Chinczykami ma kase na armie.

    ReplyDelete
  4. gdzie mnie do USA... ja z Kaszub jestem...

    ReplyDelete
  5. a ja ze stolycy... gdzie mi do USA, no gdzie ?

    ReplyDelete
  6. aaaa bo mnie nie było:)
    znaomy mówił zawsze tak:nieważne jakie nogi,i tak idą na bok.

    był też ciąg dalszy z gazetą.że niby na twarz można...

    tylko tyle kciaułam.no.

    ReplyDelete