Thursday, May 13, 2021

Orzechy nerkowca i mango - upalne popołudnie na ranczo

Upalny dzień spędziłem głównie za biurkiem. Temperatura doszła do 34 stopni C. Marzyła mi się burza z grzmotami, ale skończyło się na kilku błyskawicach na dalekim horyzoncie.
Dopiero po godz. 16 wybrałem się na pole zasadzić kilka drzewek.


Drzewka orzechów nerkowca wylądowały ostatecznie w glebie. Pierwsze orzechy za jakieś pięć lat.
W tym roku zasadziłem ponad 30 drzew tych smacznych i zdrowych orzechów.



Około 18 godz. zrobiło się bardzo przyjemnie.
Ze wzgórza podziwiałem widoki rancza oraz...


... masyw górski w sąsiedniej prowincji.


Ostatnie wiatry potargały pióropusze bananowców.


Widoczność była wyjątkowo dobra i zachodzące słońce nie miało już pomarańczowej barwy jak w kwietniu i marcu.


Pół godziny po zachodzie, niebo od strony północnej i zachodniej zabarwiło się na różowo.


Dzisiejsza porcja mango z drzewa przy domu.


 

No comments:

Post a Comment