Thursday, August 19, 2010

Gili Trawangan. Idealne miejsce dla rozbitka. Indonezja

Kto zna wyspy “gili” u wybrzeża Lombok, ten wie jaki przepiękny klimat panuje na tej rajskiej ziemi.


Gili mogą śmiało konkurować z najładniejszymi wyspami mórz tropikalnych.

Woda jest tu kryształowa, rafa koralowa z kolorowymi rybami rozciąga się już 30 metrów od piaszczystej plaży. Słoneczna pogoda panuje przez większość roku, nawet podczas tropikalnych sztormów na pobliskiej wyspie Lombok.

Na Gili Trawangan nie ma samochodów, ale jest sięć. Cóż czasami można całkiem skutecznie odpocząć od komputera. To wszystko przez ocean i te szejki mleczne na plaży.


Przypłynąłem tutaj na kilka dni, a zostałem trochę dłużej, haha...


10 comments:

  1. Ładne mi trochę. A Internetu tam nie mają?
    P.S. "Szturchnęłam" Cię na blipie

    ReplyDelete
  2. @Biurowa

    Dzieki za pamiec ! Postaram sie nadrobic zaleglosci w siecii jesienia.

    Oj, mam duzo do czytania.

    ReplyDelete
  3. :) pięknie... a ja tu w biurze :) dobrze, że lubię swoja pracę, a urlop tuż tuż :)

    ReplyDelete
  4. Witam po dłuuugiej przerwie...:) niezłe miałeś wakacje, nie ma co :D

    ReplyDelete
  5. A już Cię pochowałem... :-) A tu taka niespodzianka! Ulżyło mi, że wszystko dobrze.

    ReplyDelete
  6. Jesli jeszcze jestes na Gili T, to masz wyjatkowa szanse postawic mi piwo. Oczywiscie jesli masz chociaz pol jaja. 081908567550.
    L

    ReplyDelete
  7. Hej! Widzę ze żyjesz i znowu blogujesz! Bałem się, ze Ciebie gdzieś zaszlachtowali! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. aaaa znalazłeś się!!!!
    no to się rozsiądę.

    ReplyDelete
  9. Jesteś. Zobacz są wierni czytaciele. Ta plaza mi sie podoba. To marzenie wielu....

    ReplyDelete
  10. Dzieki za wpisy. dzieki wszystkim !!!


    @Lachman

    zadzwonie na 100% -;)

    ReplyDelete