Tuesday, November 10, 2009

Mieszkańcy Ubud na Bali. Indonezja

W Ubud, gdzie spędziłem duzo czasu spotkałem wielu ludzi. Kilku z nich udało mi się sfotografować. Lubię zaglądać w oczy innym ludziom i obserwować ich twarze.

Interesowali mnie przede wszystkim Balijczycy. Ubud rozwijaja się szybko dzięki turystyce i od lat osiedlają się tam Indonezyjczycy z innych wysp wielkiego archipelagu. Nie jest łatwo rozpoznać rodowitego Balijczyka na ulicy, gdy nie uczestniczy w ceremonii religijnej. Choć dziś Jawajczycy wyznają islam, a Balijczycy hinduizm, obie grupy mają wspólnych przodków, którzy osiedlali się na Bali przez wieki. Równiez mieszkańcy Flores i Sumatry mają podobne rysy twarzy.

W tej galerii są sami Balijczycy ;-)





















2 comments:

  1. Numer jeden dla mnie starsza pani w żółtej chuście na głowie - uwielbiam takie twarze z wypisaną na nich historią:)

    ReplyDelete
  2. @Ania

    wiedzialem, ze spodoba sie Tobie ta pani.

    Twarze starych ludzi sa fantastyczne.

    ReplyDelete