Tuesday, August 9, 2016

Padang Pantai Carlos

26 lipiec. Ricky podjeżdża punktualnie do mojego hotelu. Wyruszamy do zatoki Bangus.
Po drodze, w miejscowej Padang Makanan zamawiamy śniadanko - wczesny lunch.


Padang Makanan - to sieć najpopularniejszych jadłodalni w całej Indonezji. Od Sumatry po Flores są miejsca serwujące tylko jedzenie z Padang. Nawet na Bali w prawie  każdej miejscowości są knajpki z jedzeniem Padang. W samym Ubud jest ich co najmniej pięć.

Turyści boją się często jeść Padang food, bo potrawy są już ugotowane i wyeksponowane w miskach na oknie przez pół dnia. Zaręczam, że wszystko jest zawsze świeże, a smak sosów na mleczku kokosowym , czy wołowiny jest legendarny.



Ricky zamiatał palcami ze swojej miski jak przystało na Indonezyjczyka.



A ja swoją rybkę atakowałem widelcem.


Posileni Padangiem ruszyliśmy wzdłuż wybrzeża.





Ślady po kupcach Chińskich z czasów kolonialnych są imponujące jak wielu miastach Azji Płd-Wschodniej.



Zaczął się podjazd.



Z Jalan Padang - Painan roztaczały się spektakularne widoki na wybrzeże.


Na plaży zrobiliśmy zasiedkę u Carlosa.


Wypiłem dużego Bitanga, podowcipkowałem z Ricky i nasza wycieczka w zatoce Bangus dobiegła końca.




W drodze powrotnej niebo przysłoniły ciężkie deszczowe chmury.




Już na rogatkach miasta złapał nas deszcz.



Schroniliśmy się na przystanku autobusowym :)



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


 

No comments:

Post a Comment